Wednesday, July 8, 2009

coretan hatiku...


hai...selamat datang ke ruangan diari hatiku...kini usiaku baru mencapai 20 tahun...emmm...tak terasa kini rupanya aku dah menjangkau ke usia di mana aku bisa mengenali erti kehidupan yang sebenar....sepanjang 20 tahun aku hidup di dunia ini, berbagai dugaan dan cabaran yang telah aku lalui...baik dalam menimba ilmu,persahabatan,keluarga mahupun dalam percintaan....pernah suatu ketika aku hampir tewas dalam perjalanan hidup yang aku lalui ini, namun berkat doa serta sokongan dari insan-insan yang menyayangi aku,akhirnya aku bisa berdiri semula dan meneruskan kehidupanku seperti biasa...


2 comments:

  1. selamat datang ke dunia BLOGGERS. moga anda akan selalu berusaha gigih untuk meneruskan perkembangan blog DIARI HATIKU ini. saya akan selalu menunggu perkembangannya.
    fitrah hidup ini sememangnya penuh dengan kesukaran. kita sering berhadapan dengan pelbagai mehnah dan tribulasi dalam kehidupan seharian. konflik tidak pernah sepi, tekanan terus berleluasa.
    namun, masih ada sinar di balik awan. masih ada pelangi selepas hujan. biar apapun yang berlaku, kita mesti yakin bahawa kebahagiaan itu adalah milik mereka yang telah merasai kesusahan.
    oleh itu, teruslah senyum dengan hati yang gembira. aturlah langkahmu dengan penuh tabah. dekatkan dirimu dengan Tuhan. kamu pasti tidak akan sepi lagi, kerana DIA ada di sampingmu selalu...

    ReplyDelete
  2. exactly. hopefully that we'll be strong enough to walk through the time with the proper way.

    ReplyDelete